Tack mormor :)

var och shoppade i förrgår med mormor tänkte visa lite på det jag fick :). Vi skulle egentligen bara köpe ett par converse men sedan så hon bara ja men vi kan ta detta och titta på detta också, så jag bara okej? :) Nämner inga priser bara affärerna.

skit snygga :) på bilden ser det ut som jag har jätte små fötter..

Skor från- Scorett



jag var tvungen till att sudda över mitt huvud. Flippose!
pälsmössa- Indiska 100%FUSKPÄLS,jag är ingen djurmördare. köpte den för den är varm om huvudet
pälsvantar- Indiska 100&FUSKPÄLS.
Jacka- TopShop.
Skor- Skopunkten.

var tvungen att täcka över mitt ansikte.
pälsjacka- H&M. till lite" finare tillfällen" eller vad man ska säga. 100&FUSKPÄLS.


köpte lite krämer och sådant.
ska träna nu så ses kanske ikväll måste plugga satans så kanske inte hinner!
xoxo/Sofi£♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0