090904 ♥

Skola idag frick reda på resultatet för vi hade en diagnos i matte i förrgår tror jag. 15 va G VG va 24 , jag va helt säker på att jag skulle inte bli godkänd men jag fick 21! blev ändå rätt nöjd för att jag SUGER i matte! Efter skolan så stack jag, Louise och Kajsa hem till mig och gick snabbt ut med Louie. Sedan stack vi hem till Louise åt lite mellis och satt vid datan, HAHA så kul det va! :D. sedan stack Jag, pappa och sandra till en Go-cart bana men det var helt fullt så vi ska göra det imorgon klockan 13.00 istället :). Nu har jag och mammsen beställt pizza! :) mums! Sedan ska vi titta på fotbollen. Jag har blivit rätt hes i halsen nu :(.
Xoxo/Sofi£ ♥


♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0