090909

Idag 090909 kl: 0909 så alltså 0909090909 så skulle hela min skola springa skoljoggen 6,5 km tror jag det var. Jag och Kajsa sprang tillsammans. När det kanske var 1,5 km kvar till mål tänkte jag hela tiden, nej jag måste stanna annars spyr jag eller så svimmar jag. Så smart som jag är glömde jag min astma medicin. kom in på tiden 38,30 minuter ungefär. Men jag är ändå rätt stolt över mig själv för jag stanna aldrig =). Efter vi hade sprungit var vi tvugna att bocka av oss. Sedan fick man åka hem och duscha och så och vår sista och ända lektion som vi skulle ha börja 13.50 och klockan var 10.00 så de va lugnt :). Jag stack hem gick ut me Louie och sedan duscha jag.
Efter jag hade gjort mig i ordning så stack jag hem till Kajsa där Louise också va. Vi titta på Scary movie 4. När filmen nästan var slut så cykla vi tillbaka till skolan för att äta. Det tar typ två minuter från kajsa och till skolan. Sedan efter vi hade ätit cykla vi hem till kajsa igen och titta klart, åt lite glass o godis :). Sen satte vi på Scary movie2 hann typ bara titta i 15 minuter för sedan skulle vi till vår sista lektion. Sluta vid 14.50 :). Sitter här nu och ska ringa pappa och fråga om han snabbt kan skjutsa mig in till Nova lund så jag får handla min mössa och mina vantar :).
xoxo/Sofi£ ♥


dagens tränings-outfit.



såhär såg man ut 25 minuter senare. röd som en ros, haha!





Dagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: kas

Bara för att vi är så duktigt =p<3

2009-09-13 @ 10:52:04
Postat av: Kkiihlberg.blogg.se

kajsa*

2009-09-13 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0