FREDAG! =)

♥Hej bloggen!
 äntligen freeedag! :) Sluta vid typ 12.00 idag. Louise,Kajsa och jag stanna kvar och gjorde biologi uppgifterna vi hade fått. Sedan sprang vi runt på skolan och lekte lite. Sedan vi 13.20 så cykla vi till ett litet café. Sedan cyklade jag hem och gick ut med Louie. Ska ta bussen 15.24 så ska snart göra mig i ordning. (jag ska träna).

Asså igår fick jag en sånhär från ellos.
ursäkta bilden"

öppnade den och ja där ligger tre rabattchekar, en på 500:-, 300:- och 100:-. Men det är såhär att jag måste handla för 1500 kronor för att få 500 kr rabatt  måste handla för 900 kr då får ja 300 kr rabatt och måste handla för 300 och sen får jag 100 kr rabatt, lite klurigt men men iafall så får jag inte slå ihop checkarna heller utan jag måste beställa tre omgångar om jag ska handla för alla. Tycker det är rätt dåligt, får massa rabatter från ellos men handlar aldrig för det är så mycket pengar man måste handla för då.

men kanske ska handla för 100 rabatt cheken om jag hittar något  fint.

ses ikväll!

xoxo/Sofi£♥

Kommentarer
Postat av: Carl

Själv fick man dra till skolsystern på "hälsokontroll" efter vi hade slutat... hon satt och berättade i en kvart för mig om vad som händer i magen när man är laktosintollerant.

2009-09-25 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0