idag..

på SOn fick vi tillbaka våra skrivhäften,från vårt arbete. När jag slog upp sidan för att se vad vår lärare hade skrivit så stog det VG+ ? han hade sagt till mig TVÅ gånger innan att jag fick MVG på det. Gick fram till han och fråga vilket som stämde. Han titta i sin lilla loggbok och gapade med munnen och pusta. faan tänkte jag,  han hade tittat fel , jag har ju en Sofie till i mig klass och det var hon som hade fått MVG. Asså han hade tagt det till mig TVÅ gånger att jag fick MVG, fatta vad sur jag blev. Visst är VG+ jätte bra, men de e ju inte de ja blev sur för. Aaah! jag hatar att det är två Sofie i min klass. aja tur man har kompisar som piggar upp en :). Efter skolan på vägen hem så cyklade jag på en trottoar ungefär vid några lägenheter, det jag inte ser är att på en liten gräsplätt står en stor vattenspridare och sprutar åt vänster och höger. Jag ser vattenspridagen en sekund innan jag cyklar och får allt vatten på mig. Såklart så spruta vattnet åt det hållet jag cyklade på. sån otur. Kom hem gick ut med Louie och ätit billis pizza.  Ska träna kvart över 6 så ska göra mig lite i ordning för jag ska ta bussen in.

lite konstig på bilden.

xoxo/Sofi£


Kommentarer
Postat av: kajsa

Sötsötsöt<3<3

2009-09-24 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0