Jularp here i come.

om typ 10 minuter kommer kajsa och hämtar upp mig så åker vi iväg till Jularp där vi ska vara på läger med klassen. Ska bli riktigt roligt, lägret i 6:an var överkul så hoppas detta också blir roligt. men det tror jag säkert det blir. Har allt packar och klart, man måste ha med egen mat till ikväll, konstigt. aja men har precis fått plats med allt kan jag säga. Har packat ner lite natur godis hihi, lite nyttig får man ju vara. Jag orkade inte ta med riktigt godis för jag kände att jag inte var sugen på det.

nu sitter jag och lyssnar på dagenns låt- sexy bitch med akon och David Guetta ft, den är riktigt bra och jag blir på lite diskohumörx). Men nu måste jag nog stänga av datan och sätta på mig ytterkläderna för kajsa kommer närsomhelst. Som jag skrev i det tidigare inlägget tror jag, så kommer jag inte kunna skriva inlägg förens på tisdag. Ni får ha det så bra!♥

bild från igårkväll.



xoxo/Sofi£♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0