Måndag.

idag var skolan rolig. Jag fick reda på mitt SO-arbete och jag fick .. MVG , WIIiii! Jag blev skit glad och är skit glad ännu :). Mitt första MVG i 8:an . även det första arbetet i 8:an. Efter skolan stanna jag, Louise och Kajsa kvar i en halvtimme för vi skulle förbereda till vår redovisning på onsdag. Stack snabbt hem sedan för att gå ut med Louie. När jag kom hem var mamma hemma och hade redan gått ut med han.

Idag har jag fått den nya ellos katalogen, lite erbjudanden och rabatter så ska titta i den senare. Ska ha träning klockan kvart över 5 så kanske ska börja göra mig i ordning, vet inte om jag ska ta bussen eller inte. Om jag ska måste jag skynda mig!


blev lite konstigt om jag skulle fota med webbkameran. aja :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0