Dagens Outfit och lite mer..♥

DAGENS OUTFIT!♥



Sitter här och äter snabb paj typ , riktigt gott! Har precis kommit hem från träningen. klockan 21.00 ska jag se på svenska hollywood fruar, haha. Har aldrgi sätt det men det verkar lite kul ;).

Jag har tänkt på en sak. Att nu när man går i 8:an så känner man sig kanske lite stor. Men det gör inte jag, det känns som jag fortfarande går i 6:an. och tänk nästa år går jag i 9:an fan. Tiden går sjukt snabbt. Asså jag är lite sur för att alla
har fått sina enskila kort och skolkatalogen, jag har inte fått någonting! men det blev helt konstigt med beställningen så jag får det om typ en månad! :/.

Imorgon ska jag och Louie för första gången gå på valpkurs i Oxie. Det ska bli riktigt roligt :).

Asså det är något fel på mig. Innan jag ska till skolan får jag ont i magen och mår illa. Sen när jag har kommit till skolan har jag inte det typ. Sen när jag tänker på att nu har jag inte ont i magen så får jag det! Och alltid när vi äter i matsalen får jag ont i magen och mår illa. På helgen och när det inte är skola får jag inte alls ont i magen. Asså jag kanske är nervös för betyg eller hur jobbigt det kommer bli nu med alla prov och allt, jag vet inte. Men det är sjuukt jobbigt. Mamma tror att jag är nervös för något. Men jag känner mig liksom inte alls nervös, jag fattar ingenting!

Imorgon som jag skrev innan börjar vi 9.45 , så himla skönt. Vi ska ju bada i bakrunden :). hihi, vi spelade ju in det med klassen också för några veckor sedan, men nu skulle vi filma igen för något blev inte riktigt bra. Så jag,Louise,Kajsa,Jenny,Malin,Mikaela och rebecca tror jag ska vara där. Slipper lektioner, yes! Jag , Louise och Kajsa skulle typ först sova över idag till imorgon men jag och Kajsa fick inte. Jag är lite stressad för jag vet inte om vi ska vara ombytta klockan 9.45 eller om vi ska vara där 9.45. men det blir nog bra ändå.

På fredag är det Jägers men jag ska inte dit =). Jag orkar bara dansa i typ 3 timmar sen får man sjukt ont i ryggen och benen och fötterna , ja typ ont överallt. Så är det någon som har lust att göra något på fredag kanske?♥.

På söndag är det läger till tisdag med klassen :). Det ska bli skit roligt. hihi.

Nä nu orkar jag inte skriva mer. ses imorgon!♥

ps:bilder från förra veckan.

xoxo/Sofi£♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0