movie star ;)

hej bloggen!

imorse när vi kom till badet där vi skulle filma så bytte vi om och så sedan fick vi bada lite fritt :). Sedan när det var dags för inspelning så skulle jag,Louise,Kajsa,Fredrik och en tjej som skulle låtsas vara vår simlärare stå och kolla in i kameran och följa kameran med blicken medans den filmade oss. Gjorde några tagningar, det var så himla kul för man får ju inte skratta och först så skulle jag peka och säga - titta polisen, jag skratta faktiskt inte. men iallafall så skulle jag inte säga det sedan mer men när vi då skulle följa blicken medans kameran filma oss var det så himla nära att man skratta, för att vi tog om det kanske 5 gånger och man står ju bara där som en stilla fågelskrämma och ska följa blicken, haha. Men det gick ju ändå. Efter det så fick vi typ 10 minuters paus, sedan behövde jag,Louise och kajsa inte vara där med så vi gick och bytte om i takt och det tog typ en timme. Sedan skulle vi äta på 20 minuter! blev stressigt så vi kom lite försent till Svenska lektionen sedan. På svenskan så typ läste vi bara i våra böcker. Sedan var det gympa :). Alltid lika roligt. (favorit ämnet) gjorde uppvärmning och så. Sedan säger Karin, min gympalärare då att jag,Louiseoch kajsa hade missat gräddbullar man fick när vi hade gått från badhuset. Det som är så gott :P. Sista lektionen var SO ,det gick snabbt.

Hem gick ut med Louie, åt billis pizza och sitter här nu. Klockan 19.00 ska jag och Louie gå på valpkurs, det ska bli kul. Louie kommer nog få spatt när han ser alla andra valpar ;)



xoxo/Sofi£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0