myskväll!

Igår hade jag en liten myskväll. Köpte två tidningar - SOLO  och  CHIC :). Åt lite godis och ostbågar :).
Igår så hjälpte mamma mig med att städa mitt rum, ni ser så stökigt det var. Efter blev det ju fint!
här kommer lite bilder.




FÖRE! det var mycket tvätt också. :/


EFTER! förtfarande mycket tvätt kvar men städningen blev bra. fort-
farande lite och göra menmen..

mycket tvätt kvar :(. har rätt mycker kläder , som tur e har jag en stor
garderob och en stor byrå att ha dom i :).

sorterat garderoben också :).


"väskgarderoben"


xoxo/ Sofi£ ♥


Kommentarer
Postat av: sonja

din garderob = :OOOOOOOOOOOOOOO

2009-09-13 @ 19:03:04
URL: http://kenari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0