Rosadagen

Imorse hade jag lite tråkigt och kom inte på vad jag skulle ha på mig. Så idag blev jag rosa =). Vi skulle åka till järavallen sedan (det är en skog) , så kommer jag i rosa kläder, haha. Fast jag hade dock en grå tjocktröja så jag var inte helt rosa. När vi kom hem så bada och klippte klorna på Louie. Sedan lagade JAG maten, hihi. Det blev faktiskt gott, specielt mina klyftpotatisar. Sedan fick ju jag diska :S. Blää tråkigt! aja men det måste man göra ibland. Jag ska ha praktisktprov på hemkunskapen på tisdag så jag träna lite nu. Fast jag har dock beställt jätte konstigt kom jag på nu så jag hoppas det ska gå bra ändå.

Hade tråkigt så jag tog lite foto :).


mums! =)

lite mindre gott x).


rosa klubba x). hittade den i godispåsen :)

tillochmed rosa hubba bubbax) köpte igår:)


xoxo/Sofi£♥


Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

hihi oki :) <3

2009-09-13 @ 22:14:06
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: Kkiihlberg.blogg.se

Haha lät lite skumt! xD<3

2009-09-13 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0