Vill bara försvinna..

Ni vet när man är så ledsen eller arg att man bara vill försvinna ett tag. Vilket jag vill nu. Mamma blir arg på Louie och säger - jag vill nog inte ha kvar han längre, men det känns inte som hon menar det. Sedan blir hon glad igen och jag vet att hon inte vill ge bort han. Visst kan det vara jobbigt att ha en liten valp då och då men det får man ta! Ikväll blev hon så sur att hon sa till mig - Sofie jag tror inte jag vill ha han längre. Och hon sa nu skiter jag i detta och blev arg och gick ut från rummet. Men när hon sa att hon inte ville ha kvar han så kände det som hon faktiskt mena det. Jag blir ledsen och går in på mitt rum och bölar. Vad fan ska jag göra? ALDRIG att jag lämnar bort Louie, ALDRIG! Jag hoppas att hon verkligen inte mena det.





Jag skriver inte mer idag för jag är inte så glad just nu. Skriver imorgon.

xoxo/Sofi£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0