10 Januari



Inatt drömde jag att jag skulle få en Iphone av mamma i present, vilket jag verkligen inte ville. Jag vakna några gånger och trodde att det kanske var sant att jag skulle få en Iphone. Då låg jag och funderade på om jag skulle sälja den och ta pengarna, för jag vill inte ha någon Iphone. Men sen när jag hörde mamma komma in för att väcka mig insåg jag att jag inte skulle få en Iphone,skönt! Jag har desutom inte önskat mig en så varför skulle jag får en.
Iallafall så fick jag 2000 kr och tre silverörhängen av mamma. Mormor kommer senare och jag vet redan vad jag ska få, kul! hon bara sa att- Ja Sofie du får 1000 kr som sandra fick när hon fyllde 15.
 Jag bara- Jaha okej kul att du berättar det nu på liljulafton.

Imorgon vill jag iväg och handla en mobil till mig. Jag har ju inte haft en mobil på 5 månader :/..

Kul att jag ska på gudtjänst i kyrkan på min födelsedag.. Måste gå för jag har bara gått en gång i kyrkan. Det är så seeegt.

Jag är himla förkyld också, s*kit!

sliiten..


 


Kommentarer
Postat av: sofie

för jag är världens oc freak, kollar på det jämt typ, har alla säsonger. o älskar mischa barton, såååååå ;)

2010-01-10 @ 14:54:00
URL: http://sofieschutzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0