5 januari

idag har jag inte kunnat blogga eftersom jag och Kajsa har varit på burlöv hela dagen. Idag var Calle & Erik (idol)där föresten. Vi gick runt och titta lite i affärer och åt på Mcdonalds. Sedan fota vi lite.

Kajsa och jag har haft en liten diskution om rea. Asså ibland eller oftast så när man går in i en affär så ser man ett linne kanske på rea, då ska det ju kosta kanske 30 kr högst! när vi gick in i affärer lite så ser man linnen som kostar 49,50 kr. Men hallå det gör det ju i vanliga fall också, oftast. Det är ju ingen rea, rea är ju när det är supeeeeeer billigt tycker vi. Som vi såg en fin ask med många olika ögonskuggor och rouger(stavas?) som kosta 49 kr, och hade kostat 349 kr, det är rea!

en bild på kajsa och mig. Så söt du är kajsa :) hoppas du itne blir arg på mig....

här skulle jag försöka smile brett! x)


Kommentarer
Postat av: sonja

calle o erik från idol? (:

2010-01-05 @ 19:40:05
URL: http://kenari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0