Gina tricos personal



Jag har ju ringt runt lite till olika klädersaffärer och så till praon. Vill helst praoa på bikbok :). Så jag ringde först till burlöv men där ville dem att man skulle vara 18 år minst. Sedan så ringde jag till nova och jag ska ringa dem igen om 3 veckor =), för dem kunde inte bestämma det från då, hoppas hoppas   :).
Iallafall så när jag ringde till Gina innan där för att bikbok svarade först inte i telen, så då ringde jag rill gina på burlöv. och det va fantamej en riktigt riktigt sur tjej som svara, det lät ungefär såhär:

Hon: *skit sur* gina trcot.

Jag: hej jag heter Sofie.
Hon: mmh , skitsurt
Jag: jo de e såhär att jag ska praoa vecka 11-12 och undrar om jag får praoa hos er?
Hon: *skitsur* öööh? eeem? vi brukar inte ta emot prao elever.
Jag: Jaha okej men tack ändå
hon: *skit pist!* mmh hejdå ( o la på luren i örat på mig )
Jag: hejdå! "#¤5&/()=£€{[]{]€!!!!!!

haha!

haha ne såhär gammal var hon nog inte, hehe!


Kommentarer
Postat av: julia

jobbigt med sura människor xD haha ;p

2010-01-14 @ 18:17:40
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0