Hjläp mig!

Imorgon hade jag planerat att åka till burlöv och handla en mobil. Men jag är inte 100% vilken jag vill ha. Man kan ju titta lite i dem 3 mobilaffärerna där finns, så jag har många alternativ.
iallafall har jag funderat lite på denhära. Visst är den snygg!? det ändå jag är lite sådär mot är baksidan, kunde den inte vara helt svart också?
Men jag fattar inte, där e ju en kamera på baksidan. Men vad är det där på frammsidan? är det också en kamera?

fast jag tror jag kommer ta den svarta om jag väljer denna mobilen :)

Någon annan som har förslag på mobiler? :)

Kommentarer
Postat av: sofie

jag ska köpa den dära mobilen :) fast i ice silver eller ngt (y)



fast visste inte om jag skulle först pga pengarna, men hitta den för 2000 kr så den blire efter nästa barnbidrag tror ja :))) hihi.

2010-01-10 @ 21:30:36
URL: http://sofieschutzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0